Jak pracujeme

 

Zkušenosti máme bohaté. Za dobu naší praxe jsme prodali více než 360 domů, bytů a pozemků.

 

 Antonín Procházka – Prodej

– konzultace, nábor nemovitostí, zpracování prezentace, prohlídky, podpis rezervační smlouvy. Na realitním trhu od roku 2008.

 Ladislav Čech – Servis

– dohled nad právními úkony, přepis energií, předání nemovitosti, technická a IT podpora. Na realitním trhu od roku 2012.

 

Secondhandy

Daří se nám prodávat i nemovitosti, které prodávali jiné realitní kanceláře, protože dokážeme zvednout jejich hodnotu v očích klientů.

Když přijedeme na konzultaci ke klientům, vždy objevíme nové hodnoty, které v dosavadní prezentaci chyběly, a to je příčinou našich prodejních úspěchů.

Krásně je to vidět na příkladu s novým autem. Mercedes Benz stojí v základu jeden milion korun a v plné výbavě stojí tři miliony korun. Když byste chtěli Mercedes a byl Vám nabízen nový za dva miliony, tak, pokud byste si mysleli, že je v základní výbavě, zdálo by se Vám to drahé. Kdybyste ale věděli, že je to plná výbava, tak by to byla najednou super cena. A stejně jako u nemovitosti, pokud Vám prodejce informace o výbavě neřekne, tak je prostě na první pohled nepoznáte nebo si jich nevšimnete. A to je důvod proč jeden prodejce prodává a druhý ne. Vystihuje to i náš firemní slogan „Když dva dělají totéž, není to totéž“.

 

Region působnosti

Většinu prodaných nemovitostí máme v Jihomoravském kraji, Olomouckém kraji a na Vysočině.

Převážně ve městech Brno, Kuřim, Tišnov, Blansko, Boskovice, Prostějov, Olomouc a v obcích kolem těchto měst. Máme ale volné pole působnosti a prodáme nemovitost kdekoli. Prodaný byt v Praze je toho důkazem. Cesty za klienty jsou pro nás možností, jak poznat nové lidi a nová místa naší krásné České země.

 

Proč využít právě našich služeb

Nepodepisujeme žádné exklusivní smlouvy. Postupujeme obráceně. Nejdřív ukážeme výsledek naší práce v podobě seriózního kupce.

Nepodepisujeme žádné exklusivní smlouvy či smlouvy o výhradním zastoupení, protože s tím už naši klienti zkušenost mají a vědí, že to není záruka kvalitní práce. My postupujeme obráceně. Nejdřív ukážeme výsledek naší práce v podobě seriózního kupce. Ten svůj vážný zájem stvrdí podpisem závazné rezervační smlouvy a složí rezervační zálohu. Teprve v tento moment spolu podepíšeme dohodu, že Vaši nemovitost tomuto kupci prodáte.

Více než 360 prodaných nemovitostí od roku 2008 a každodenní kontakt s lidmi, kdy přebíráme jejich starosti s prodejem a současně vnímáme představy o novém bydlení, u nás vypilovali a stále pilují umění prodeje.

Často prodáváme nemovitosti, které před námi dlouho a marně prodávaly jiné realitní kanceláře nebo si je majitel nejdřív zkoušel prodat sám. Majitelé tedy mají možnost srovnání a poté, co jejich nemovitost prodáme, nám své pocity píší na mail a my si je, s jejich svolením, hrdě vkládáme na web do referencí.

Daří se nám tyto „ležáky“ prodávat, protože jsme se za ta léta naučili v prezentaci zvednout jejich hodnotu v očích zákazníka. To způsobuje, že i klienti, kteří nemovitost „znají“ z minulých prezentací“ jí znovu věnují pozornost. Z nových profesionálních fotografií a nového poutavějšího textu zjistí, že je vlastně tato nemovitost super a je přesně pro ně. Současně tato nová prezentace přivádí i „čerstvé“ klienty a správným načasováním prohlídek mezi nimi vzniká zdravý zájem. Ten brání smlouvání o ceně a urychluje rozhodování o koupi. A to často za stejnou cenu za jakou byla nemovitost prezentována doposud.

Máme krásný příklad s domem v Blansku na Zborovcích. Nejprve ho marně prodávalo několik realitních kanceláří více než dva roky. Po svěření prodeje do našich rukou ho po třech týdnech koupil zájemce z vedlejší ulice. Řekl následující: „O tom domě jsem věděl celou dobu, ale až z Vaší prezentace jsem se dozvěděl, co všechno v něm je. No a to mě donutilo jít se na něj podívat a koupit“.

„Když dva dělají totéž, není to totéž“. To je náš firemní slogan, kterým se při své práci řídíme. Myslíme si, že platí ve všech oborech. Stačí, když si vzpomeneme na školní léta. Jeden učitel nás naučil hodně a druhý nás nenaučil nic. Určitě byli oba přesvědčeni, že jsou dobří učitelé. Výsledky však měli diametrálně odlišné.

 

Názorné ukázky našich úspěšných prodejů

Dva roky versus týden

Dům v obci Obora na Blanensku: Přestože už je to pár let, zcela živě si vybavujeme majitelův rozzářený výraz a jeho pochvalná slova: „No Vy jste snad kouzelníci!“. Chápeme jeho radost, neboť svůj dům nejprve marně prodával přes jiné realitní kanceláře téměř dva roky. My jsme ho prodali za jeden týden po spuštění prezentace na realitních serverech. Sedm prohlídek bylo domluveno na neděli a hned první zájemce přímo na prohlídce podepsal rezervační smlouvu.

Rodinný dům 6+1, Obora u Boskovic

Čtrnáct a půl hodiny

Byt 2+kk v Brně Bohunicích na Ukrajinské ulici: V pátek odpoledne jsme byt nafotili a napsali si všechny potřebné informace. Majitelka na prodej hodně spěchala. Udělali jsme si pracovní sobotu a celou ji věnovali tvorbě poutavé prezentace. Večer v 19 hodin jsme ji vložili na internetové servery. První zájemce volal už v 19:15 hodin, prohlídku jsme domluvili na neděli ráno v 9:00 hodin a v 9:30 hodin už byla podepsaná rezervační smlouva.

Byt 2+1, Bohunice, Brno

 

Dvojnásobná cena

Chata v Třešti u Telče: Když jsme přijeli na obhlídku a konzultovali jsme cenu, majitel nám sdělil, že mu všichni říkají, že za ni nedostane víc, než půl milionu. Jeho představa byla, že kdyby se to povedlo za 650.000 Kč, byl by nadšený. Chata byla moc pěkná, vše kolem hezky upravené, a tak jsme sebevědomě navrhli, že ji zkusíme nabídnout za milion, respektive za Baťovku 999.000 Kč. Majitel nám nadšeně sdělil, že když to prodáme za víc než 650.000,-Kč, vše, co bude navíc, si rozdělíme napůl. To znělo skvěle, „s chutí do toho a půl je hotovo“. A povedlo se, do týdne zájemce z Prahy podepsal rezervační smlouvu. Navíc měl hotovost, formality proběhly velmi rychle. A všichni byli spokojení.

Chata 2+1, Třešť u Jihlavy

 

Naše Know how

Hlavním úkolem je najít solventního kupce na prodávanou nemovitost a to je nejen o umění prodeje, ale také vynaložení velkého množství času, energie a finančních prostředků.

Každý majitel má většinou představu, za jakou cenu by chtěl nemovitost prodat. My tuto cenu respektujeme a za tuto cenu ji představujeme klientům.

Vzhledem k tomu, že většinou majitel uvažuje způsobem, „zkusíme to za víc, zlevnit můžeme vždycky“, je nezbytné zájemcům co nejvíce představit hodnotu nemovitosti. A to v prezentaci, kterou zájemce shlédne na svém počítači. Udělat pár fotek a napsat pár vět, jak to mnohdy vidíme, rozhodně nestačí. To pak majitel od makléře slyší jenom, „žádný zájemce nevolá, zlevněte.“ My to děláme opačně, snažíme se maximálně zvednout hodnotu. Například, jestli je v domě kompletně nové vytápění nebo nová elektřina a kupec to ví nebo neví je „safra rozdíl“.

Abychom prodali za majitelem požadovanou cenu, věnujeme velkou pozornost všem detailům nemovitosti, které zvedají její hodnotu. Například počet a uspořádání místností, obytná plocha, výměry místností, stáří, úroveň modernizace, vybavení, orientace na světové strany, velikost a zušlechtění pozemku, umístění v obci, vybavenost obce a mnoho dalších. Velmi důležité je také nalezení „taháku“, který říká v čem je konkrétně tato nemovitost výjimečná. Jinými slovy zdůrazňuje, proč by si měl zájemce koupit právě tuto nemovitost. A to vše ho musí zaujmout už na jeho počítači z fotek a textu v pohodlí jeho domova. Proto jsme na nemovitosti při jejím náboru alespoň 3 hodiny.

Prezentace sestává z poutavých fotografií, kde je viditelné vše podstatné a hezké, co dům nabízí. Dále z textové části, která kupce jasně přesvědčí, proč právě tento dům a na tomto místě, je pro něj ten pravý. Fotky a text, obojí musí být „zmáknuté“ perfektně. Fotografování vyžaduje jistý umělecký talent a dodržování 40 pravidel. Text zase vyžaduje talent literární a technický na zvládnutí emoční i faktické části.

Potenciální kupec, sedící u svého počítače, tuto prezentaci shlédne na známých realitních serverech internetových vyhledávačů jako Seznam (www.sreality.cz), Centrum (www.realitymix.cz), dále www.reality.idnes.cz, www.videobydlení.cz, www.hyperreality.cz, www.eurobydleni.cz, www.ceskereality.cz, www.realhit.cz a mnoho dalších.

Prezentace ho zaujme, zavolá nám či napíše email a domluví si prohlídku. Na té se utvrdí, že jeho zájem trvá a následuje podpis rezervační smlouvy a složení rezervační zálohy. Po té následuje právní servis s advokátní kanceláří.

 

Přínos pro Vás

Vy, jakožto majitel prodávané nemovitosti, máte naše služby zdarma a o vše budete mít postaráno. Provizi zaplatí kupec. Stejně tak daň z nabytí nemovitosti. Provizi i daň platí kupec navíc ke kupní ceně.  

 

Právní servis

Právní servis, s pojištěnou advokátní úschovou kupní ceny, objednáváme u renomovaných advokátních kanceláří.

Pro Brno a okolí advokátka JUDr. Lenka Řehulová, Ph.D., pro Olomouc a okolí Mgr. Martin Začal. Advokáti s vámi komunikují napřímo, abyste měli vždy relevantní informace.

Dohlížíme na právní servis od stavu zarezervování až po předání nemovitosti.

 

Předání nemovitosti

Je s předávacím protokolem.

 

Přepis energií

Pomáháme s přepisem energií.

Konzultace zdarma

Poskytujeme hodinovou konzultaci zdarma.

Uvažujete – li o prodeji nemovitosti, chápeme, že Vás zajímá, za jakou cenu by se dala prodat, jak dlouho to může trvat, co všechno to obnáší a jaké poplatky jsou s tím spojeny. Proto poskytujeme hodinovou konzultaci na dané nemovitosti zdarma.

 

Důvěra

Se svými klienty si vytváříme vztah. Znají způsob naší práce i nás jako člověka.

Je zarážející, kolik klientů nám při prvotní konzultaci nedokáže odpovědět na otázku, jak se jmenuje makléř a realitní kancelář, která jim nemovitost právě prodává nebo doposud prodávala. Jaký vztah mezi nimi je, když si nepamatují jméno? Přitom jim svěřili svůj mnohdy celoživotní nemovitý majetek v hodnotě milionů. Na otázku, jak se jmenuje jejich doktor, samozřejmě odpoví hned. Se svými klienty si vytváříme vztah. Znají způsob naší práce i nás jako člověka. Často nám nabídnou tykání a náš obchodní vztah se změní na přátelský.

 

zobrazit další Reference   /   zobrazit Kontakt